Izba Administracji Skarbowej w Warszawie zaprasza mikroprzedsiębiorców, przedstawicieli mikroprzedsiębiorców oraz wszystkich zainteresowanych na bezpłatne spotkania on-line na temat założeń Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).
Spotkania będą odbywać się w każdą środę przez najbliższe cztery tygodnie tj. 22 i 29 listopada oraz 6 i 13 grudnia.
W trakcie webinarium dowiesz się o:
- nowych zasadach fakturowania w Polsce,
- uwierzytelnieniu w KSeF i nadawaniu uprawnień,
- różnicy pomiędzy fakturą elektroniczną a e-Fakturą,
- wystawianiu oraz otrzymywaniu faktur w KSeF,
- bezpłatnych narzędziach KSeF,
- tym gdzie znaleźć komunikaty, informacje, odpowiedzi na pytania.
Na najbliższe webinarium zapraszamy już 22 listopada o godz. 10.00. Spotkanie jest otwarte, dlatego nie ma potrzeby wcześniejszej rejestracji. Aby dołączyć do spotkania wystarczy kliknąć w link (hiperłącze do spotkania)
Przewidywany czas spotkania –1 h
Serdecznie zapraszamy!
Więcej informacji o KSeF na www.podatki.gov.pl/ksef.