Izba Administracji Skarbowej w Warszawie zaprasza mikroprzedsiębiorców, przedstawicieli mikroprzedsiębiorców oraz wszystkich zainteresowanych na bezpłatne spotkania on-line na temat założeń Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).

Spotkania będą odbywać się w każdą środę przez najbliższe cztery tygodnie tj. 22 i 29 listopada oraz 6 i 13 grudnia.

W trakcie webinarium dowiesz się o:

  • nowych zasadach fakturowania w Polsce,
  • uwierzytelnieniu w KSeF i nadawaniu uprawnień,
  • różnicy pomiędzy fakturą elektroniczną a e-Fakturą,
  • wystawianiu oraz otrzymywaniu faktur w KSeF,
  • bezpłatnych narzędziach KSeF,
  • tym gdzie znaleźć komunikaty, informacje, odpowiedzi na pytania.

Na najbliższe webinarium zapraszamy już 22 listopada o godz. 10.00. Spotkanie jest otwarte, dlatego nie ma potrzeby wcześniejszej rejestracji. Aby dołączyć do spotkania wystarczy kliknąć w link (hiperłącze do spotkania)

Przewidywany czas spotkania –1 h

Serdecznie zapraszamy!

Więcej informacji o KSeF na www.podatki.gov.pl/ksef.